6. april 2018

Generalforsamling 2018

Nye medlemmer – og farvel

Decibels generalforsamling blev afholdt d. 11. mars i Decibel villaen. To nye familiemedlemmer blev valgt til bestyrelsen; Camilla Arffmann og Terkel Rimmer Hansen, begge forældre til drenge som bruger høreapparater. Ninna Lykke, mangeårig kasserer, valgte at trække sig ud af bestyrelsen men hun fortsætter som foreningens bogholder i sekretariatet.

Referat fra generalforsamlingen 2018

Ændringer i vedtægterne

Der blev stemt for bestyrelsen ændringsforslag til Decibels vedtægter. De mest markante var at der nu er  to ekstra pladser i bestyrelsen som er øremærket unge medlemmer på 18-25 år. De aldersgruppe vil også kunne melde sig ind til en unge-pris på 200,- kr. ligeså snart den nye medlemskategori er blevet tilføjet på hjemmesiden. En anden ændring der er værd at nævne er at der er kommet øget fokus på børnene og de unges sociale udvikling, i Decibels formålsparagraf.

Nuværende vedtægter (med ændringer)

Formandens beretning

Stella Dyrberg-Jessen blev konstitueret formand på den efterfølgende bestyrelsesmøde. Stella forsætter derfor sit tætte formandsskab med næstformand Birgitte Koch Jørgensen. Stella fremlagde en oversigt over året der gik, de successer året havde budt på, aktiviteter og det faktum at over 800 personer har deltager på Decibels kurser og konferencer i årets løb.

Læs hele formandens beretning