Hverdagen med høretab

Du er her: Forside / Hverdagen med høretab / Teknik i hverdagen / Fejlfinding CI

Fejlfinding CI

5 lette råd hvis CI-processoren ikke virker

  • Prøv at skifte batterierne – nye batterier kan nogle gange være defekte
  • Tjek at de forskellige dele sidder ordentligt sammen og at kablerne er ordentligt tilkoblet
  • Tjek for synligt defekte kabler
  • Læg processoren i tørreboksen, hvis den har været udsat for fugt
  • Tjek om der er lyd igennem ved hjælp af monitor earphones

Hjælper det ikke, så kontakt det CI-center og den tekniker, jeres barn er tilknyttet.

_NJ03871

I weekender og på helligdage skal I kontakte de enkelte firmaer på deres nød/vagttelefoner i tilfælde af processornedbrud:

  • For MED-EL-brugere, MED-EL, vagttelefon: +45  53 77 85 00
  • For Nucleus Cochlear-brugere, Danaflex, vagttelefon: +45 24 43 47 77
  • For Advanced Bionics-brugere, Advanced Bionics, vagttelefon: +45 61 22 59 28
  • For Oticon Medical-brugere, vagttelefon: +45 39 17 72 00 eller SMS-nr. 51 67 41 00.

HUSK altid at have de nyeste maps (programmer) på en USB-nøgle, så du kan få den bedste hjælp.

Læs mere om fejlfinding på Nucleus Cochlear-produkter her

Læs mere om fejlfinding på Advanced Bionics-produkter her

Læs mere om fejlfinding på MED-EL-produkter her

Læs mere om fejlfinding på Oticon Medical-produkter her

Vær opmærksom på, at stød fra elektriske hegn, elkirurgi og direkte kraftige eller gentagne slag på operationsområdet kan ødelægge elektroderne.